מרכז המידע -בית פולריס ישראל

בואו להתעדכן  מהמומחים שלנו

בטיפים השימושיים ביותר בעולם השטח!

טיפים לשמירה על אורך חיי רצועת הוריאטור

ייצור רצועת הנעה פולריס
שתף את הפוסט

רצועות לרייזר נקרעות?אפשר למנוע את זה!

חגורת המצמד היא מרכיב קריטי ברכבי השטח והטרקטורונים של פולריס. היא אחראית על העברת הכח מהמנוע לגלגלים.

כבעל טרקטורון או רכב שטח שמירה על רצועת הרייזר שלך חיונית לביצועים מיטביים וכדי להימנע מהחלפות יקרות.

בכדי להבטיח ביצועי שיא בהרפתקאת השטח הבאה שלך, הנה כמה נקודות מה לעשות ומה לא לעשות בשביל להאריך דרמטית את חיי רצועת הרייזר שלך:

  1. האצה והאטה חלקה: נסיעה אגרסיבית הכוללת-האצה מהירה והאטה פתאומית עלולות להפעיל עומס מיותר על חגורת המצמד.לעולם אל תצאו מהמקום בפול מצערת/ פול גז, ניתן להתחיל לנסוע ובמהירות 5 קמ״ש אפשר להגביר כמה שתרצו ובהתאם לתוואי השטח
  2. המנעו מעומס יתר: נשיאת משאות מופרזת או גרירה מעבר לקיבולת המומלצת על ידי היצרן עלולה לגרום לחגורת המצמד להתחמם יתר על המידה ולהתבלות בטרם עת. היצמד תמיד להוראות היצרן לגבי קיבולת הטעינה המרבית עבור הדגם שלך.
  3. חילוץ בשטח: לעולם אל תחלצו חבר שנתקע בשטח כאשר אתם על הילוך  H ! ניתן לעשות זאת בהילוך L ושילוב 4X4 !
  4. חציית מכשולים: בכל מכשול בשטח שגורם לכם לעצירה מלאה ותיכנון חייבים לשלב הילוך L גם בעת העמסת הכלי לנגרר, וגם שאתם מול מדרגה או מדרכה או כל מכשול שגורם לכם מכל סיבה להתחיל נסיעה מעצירה מלאה.
  5. תחזוקה שוטפת: היצמדו ללוח הזמנים של התחזוקה המומלץ על ידי היצרן. טיפול שוטף מבטיח שכל מערכת המצמד תיבדק. תחזוקה מקצועית יכולה לזהות בעיות פוטנציאליות בשלב מוקדם ולטפל בהם לפני שהם גורמות להפסקת הנסיעה בשטח או נזק משמעותי בכלי והוצאה כלכלית מיותרת.
  6. פתיחה נכונה של המצמד- במידה ואתה מטפל בכלי שלך בכוחות עצמך היצמד להוראות היצרן להליך פתיחה נאותה על מנת למנוע נזק מיותר לחלקי המצמד בכלי שלך

לסיכום: שמירה על חיי רצועת הרייזר שלך או הטרקטורון היא חיונית לביצועים מיטביים ולהימנעות מתיקונים יקרים.

על ידי ביצוע טיפים אלו, כולל בדיקות וניקיון קבועים, הימנעות מחשיפה לבוץ ולמים, תרגולי האצה והאטה חלקה והקפדה על מגבלות עומס תוכלו לשמור על הרצועה שלכם תקינה לאורך זמן ותמנעו מהחלפות יקרות!

להזמנת רצועה לרייזר 100% מקורית ואיכותית

להתייעצות עם נציג שירות

אולי יעניין אותך גם...

שמור ושתף עגלה
עגלת הקניות שלך תישמר ותקבל קישור. אתה, או כל אחד, יכול להשתמש בקישור כדי לאחזר את העגלה שלך בכל עת.
Back שמור ושתף עגלה
עגלת הקניות שלך תישמר עם תמונות ומידע על המוצר, וסיכומי עגלה. לאחר מכן שלח אותו לעצמך, או לחבר, עם קישור לאחזר אותו בכל עת.
Your cart email sent successfully :)